Piqué talar om Shaki

Piqué har talat öppet om Shakira i en offentlig intervju.

Shakira och du är som kärleken personifierad. Är det verkligen så lätt som det verkar?
Tja, vi försöker leva den tid vi spenderar tillsammans så lyckliga vi kan. Nu har hon turnén och jag fokuserar på fotboll. I sommar ska vi koppla av. Vi är ett normalt par. I slutändan, har vi lyckliga och olyckliga stunder som alla normala människor. Vi försöker möta människor med ett leende på läpparna. Vi vill gärna ge lycka åt världen.

Att avsluta hennes konsert var ett skämt.
Ja, och det var verkligen häftigt. Det var ett ögonblick att fira, att släppa stressen. Jag tycker det var genialt, för hon hade också roligt och njöt av Barcelona.

Jag antar att en av de svåra sakerna blir att leva ett normalt liv.
Jag försöker att leva som vanligt. Men ja, det kan man inte alltid. När det är dags att gå och handla, tänker jag efter två gånger. Men om jag någon dag måste gå på McDonald's eller på bio, då går jag. Jag tar på mig mössa och glasögon och försöker gå obemärkt förbi. Men jag försöker att gå. För jag vill inte låsa in mig hemma och inte njuta av livet. Och livet varar två dagar...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback