Shakira otrogen mot Osvaldo Ríos?

För 12 år sedan var Shakira tillsammans med skådespelaren Osvaldo Rios från Puerto Rico. De gjorde slut, varför vet vi inte. Det ryktades dock om att han misshandlat Shak - ett rykte som förföljt alla Osvaldos romanser.
Nu påstår Osvaldos exflickvän Maricarmen Duarte att Shak var otrogen mot honom och att det är honom hon sjunger om i "Inevitable". Läs artikeln nedan:

Posted Image

Si es cuestion de confesar
No se preparar cafe
Y no entiendo de futbol
Creo que alguna vez fui infiel
Juego mal hasta el parques
Y jamas uso reloj


Vad tror ni?
Själv tror jag inte på detta. Jag har svårt att tro på att Shakira var otrogen mot honom. Shak har sagt att hon ofta får inspiration av andra människor och att 90 % av låtarna inte handlar om henne själv. Hon har sjungit om otrohet i andra låtar (Costume makes the clown) men jag tror inte att hon har varit otrogen.
Däremot är jag lite osäker vad gäller misshandeln - eftersom detta rykte har levt kvar bland alla hans flickvänner...

Kommentarer
Postat av: ...and I knock your mother...

Jag kan inte säga något om ifall det där är sant. Men jag tror inte det. Och jag är nästintill säker på att det inte är det hon sjunger om. För OM det hade varit sant tror jag inte att hon är så dum att hon skriver om det. Plus att alla låtar artister skriver kan ju inte handla om dem personligen.. med tanke på hur många olika sorters låtar de sjunger.. jag tror inte på det :P

2011-07-08 @ 10:27:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback