Dagens låt: Ready For The Good times



- Spår nr 6 på Laundry Service (2001)

- Framförd under Tour of The Mongoose

Handlar helt enkelt om att hon är redo att ha kul och vara sig själv.


Mina tankar om Ready For The Good Times:

En av mina favoritlåtar av Shaki!! Jag älskar texten, speciellt raderna:

I used to read survival guides
When my world was full of seven legged cats
But here I am with eight more lives

Hennes engelska texter var alltid så konstiga förr i tiden med jättemärkliga metaforer haha ^^
Men som sagt, jag älskar den här låten och versionen hon gjorde på TOTM var jättebra med de effekterna ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback