Special: Shakiras favoritband

Här är en lista på vilka musiker/band som Shakira lyssnar på och inspireras av! Om ni lyssnar lite extra noga kanske ni kan höra att Shak har "lånat" lite av deras sound i vissa av sina låtar :)

Depeche Mode
Police
The Cure
U2
Nirvana
The Beatles
Led Zeppelin
AC/DC
The Pretenders
RHCP
The Clash
John Lennon
Metallica
Aerosmith
Rolling Stones
Red Hot Chili Peppers
The Who
Ramones
Bob Marley

De tre i fet text är hennes favoriter. Hennes favoritlåtar är 'Imagine' (av John Lennon) och 'No Woman No Cry' (av Bob Marley).
"I don't know anyone who's more faithful to the oldies than I am!" - Shakira


Kommentarer
Postat av: Evelina

Du förlåt om jag inte har hjälpt dig med bloggningen men har inte haft något internet utom dom senaste da darna. Och så har jag gjort en ny Shakira blogg. För att jag kände att min forshakirafans blogg blev så rörig så jag gjorde en ny. Den är inte riktigt klar än. Har fortfarande några inlägg att överföra dessutom är inte bloggdesignen klar än.



/ Evelina

2011-08-06 @ 18:37:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback